کریسمس را در باکو باشید
نوشته شده توسط : badsa

آیا تور کریسمس باکو خوش میگذره؟

کریسمس یکی از وقایع طولانی مدت سال در بسیاری از کشورها است.اگرچه،بین جشن های اروپا و کشور آذربایجان تفاوت هایی وجود دارد.کریسمس رسما در آذربایجان جشن گرفته نمی شود. اما در واقع، با رسیدن دسامبر، کل کشور شروع به آماده سازی جشنی بزرگ برای کریسمس می کند.اگر میخواهید در این جشن بزرگ با تور کریسمس باکو باشید،در ادامه همراه باکو هلدینگ باشید.

کریسمس یک جشن ملی در آذربایجان نیست و برگزاری جشن کریسمس در شهرهای بزرگ نظیر باکو،نفوذی است که توسط غربی ها صورت گرفته است.اغلب مردم آذربایجان مسلمان هستند و معمولا جشن هایی مانند عید نوروز و سال جدید را و به صورت گسترده جشن میگریند.اگرچه به خاطر توریستی بودن شهر باکو،جشن سال نو میلادی یا کریسمس در شهر باکو و در برخی دیگر از شهرهای کشور آذربایجان نیز برگزار میشود.

پایتخت کشور آذربایجان،شهر باکو،کریسمس را جشن می گیرد. از آغاز ماه دسامبر، شهر شروع به تغییر می کند. کریسمس عظیم و قابل تحسین، چراغ های زیبا در شهر، طرح های کریسمس در تمام نقاط، شهر را با شکوه می سازد.علاوه بر این، دو مرکز مهم در کریسمس در مرکز شهر وجود دارند که دارای مفاهیم مختلف هستند. یکی از آنها در داخل Icherisheher (شهر قدیمی) واقع شده است. در واقع، در داخل شهر قدیمی همیشه یک بازار کوچک وجود دارد، اما در ماه دسامبر، طراحی آن تغییر می کند و به بازار کریسمس تبدیل می شود. در اینجا شما می توانید انواع هدایای کریسمس مانند سوغات، روسری و سایر اقلام ملی و همچنین برخی غذاهای ملی را پیدا کنید.

ادامه مطلب در لینک زیر :

https://bakuholding.com/baku-tours-christmas/





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: